• customize

MODEL: E-TEC V6 G2 E300

OPCJA: Z/ZC

Oznaczenia: 

C – przekładnia przeciwbieżna ze wspomaganiem trymowania i odchylania

D – E-TEC

L – kolumna 20′ (508mm)

P – wspomaganie trymowania i odchylania

S – wspomaganie trymowania i odchylania, wersja w kolorze białym

H – wersja H.O.

X – kolumna 25′ (635mm)

Z – kolumna 30′ (762mm)

300KM

Evinrude E-TEC G2 został od początku do samego końca zaprojektowany i stworzony przez firmę BRP!
Po pierwszym uruchomieniu ciesz się pływaniem przez 500 godzin bez wizyty u dealera!!!
 
Nowy silnik G2 jest również korzystniejszy dla środowiska, mówią o tym testy przeprowadzone pod wypływem emisji spalin oraz zauważalnie mniejsze zużycie paliwa od poprzedników!
Teraz możesz sam zaprojektować kolorystycznie swój własny silnik
Evinrude!

Dlaczego Evinrude E-TEC G2 ??

5 LETNIA GWARANCJA!!!

Gwarancja na korozję – 5lat!

500 godzin bez przeglądu

75% mniej emisji spalin w porównaniu z silnikami 4-suwowymi

15% mniejsze zużycie paliwa

20% więcej momentu obrotowego

Evinrude E-TEC G2 to pierwszy na świecie silnik zaburtowy z wymiennymi kolorowymi panelami. Aby stworzyć silnik idealnie dopasowany do łodzi do wyboru masz 5 bocznych paneli, 5 górnych i przednich paneli oraz 14 akcentów kolorystycznych.
Dzięki specjalnemu systemowi wszystkie kable silnikowe poprowadzone są w jednym przewodzie. Zmniejsza to w znacznym stopniu ryzyko przetarcia poszczególnych kabli. W pełni zintegrowany system cyfrowego sterowania tak zaprojektowano, aby monitoring pracy silnika był jeszcze bardziej czytelny.
Nowy Evinrude E-TEC G2 zaprojektowano, ponieważ oferowane silniki zaburtowe nie spełniały oczekiwań klientów w zakresie mocy i momentu obrotowego. Silnik ten charakteryzuje się przede wszystkim szybszym przyśpieszeniem, większą siłą holowania oraz zmniejszoną emisją spalin. System E-TEC bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach dwusuwowych zapewnia bardzo szybko osiągany maksymalny moment obrotowy, ponieważ każdy suw dostarcza mocy silnikowi. Dynamiczne wspomaganie kierownicy oraz całkowicie nowy system i-TRIM daje możliwość lepszej kontroli. Elegancki hydrodynamiczny mechanizm SLX zmniejsza wysiłek związany z kierowaniem łodzią bez utraty prędkości. Nowy proces spalania PurePower przyczynia się do zwiększenia o 20% momentu obrotowego, większej mocy holowania, bardziej stabilnej pracy silnika oraz mniejszego o 15% zużycia paliwa w porównaniu z silnikami czterosuwowymi.